Sık geçen başlıklar

60hz ekranlı telefona 50 bin tl vermek 1

ekşi'de gör
"android sevici" ne amına koyayım iyice aptal dolmuş sözlük. biri bir şeyi beğenmeyince kafalarında hemen rakibinin fanboyu olduğunu canlandırıyorlar. çünkü kendileri fanboy kafasıyla düşünüyor. sene olmuş 2023, 60hz ekran yenileme mi kaldı 8-10bin liralık telefonlarda bile 90hz var.
tutturmuşlar stabilite diye onun da eski hali yok, hikaye. sadece ezberden. 4-5 sene sorunsuz kullanılan android cihazlar var adam 2 sene diyor şaka gibi en son eline samsung galaxy s3 almış kekolar konuşmasın bence. apple ardınıza koysa ona da haklı sebep bulacaksınız. telefonlarınızın eksikleri konusunda kendinizi ikna etmek için android telefonlara saldırıyorsunuz rezilliğin dibi.