yok milliymis, yerlismis, yok vatanmis, ergenekonmus, 15 temmuzmus.
adamlar geldikleri ilk gunden beri 1 cm bile sasmadan buyuk ortadogu icin calisiyor, yok amerikaya karsi gelmis, rusyaya yanasmis, feto abd usagiymis ta haklarindan gelmis.
h.sktir ordan.
bu adami buraya getirenler, ona bu kadar gucu verenler, ondan istedigini almadan onu birakir mi?
iste oldu hersey, savunma mekanizmalarini kaybetmis bir ulke, soz hakkini kaybetmis bir ordu ve inisiyatifsiz bir hukumet.
siz gercekten ummet felan umursadiklarini mi dusunuyorsunuz? yukardan ne emir aliyorlarsa onu yapiyorlar. ha vatan sevgileri mi, bilalin kasalarina bakin, anlarsiniz vatani ne kadar sevdiklerini.
29.07.2021 · 14. sıra
rasyonel dusunce
28.07.2021 09:58 ~ 12:32