Sık geçen başlıklar

6 yaşındaki çocuğu yere fırlatan müdür yardımcısı 2

ekşi'de gör
başlık altında yazılanlar ciddi mi? arkadaşlar videoyu izlediğinize emin misiniz yoksa bir insana iftira atmak kolayınıza mı geliyor? ne fırlatma ne dayak bir şey yok videoda. belli ki hoca biraz sinirlenmiş çocuğu sınıfa götürmüş biraz da sertçe indirmiş bu. çocuklar camdan yapılma değillerdir. ayrıca en ufak bir şeyde travma diye hoplamak ne kadar mantıklı? bu çocuklar büyüyüp ciddi bir travma ile karşılaşınca ne yapacaklar düşünen var mı bunu? insanların elinden durumlarla başa çıkabilme becerisini alıyorsunuz.
yok mancınıkla atmış.
yine bir çocuğum premses vakası olayı.

görüntülerde çocuğu fırlatma falan yok. gayet normal bir şekilde kucaklayıp bırakmış. 6 yaşındaki çocuğun gazına gelen sosyal medyacı gereksiz okul annesi tipli ailesi de abarttıkça abartmış.

6 yaşındaki çocuğun gazıyla böyle hareket ederseniz o çocuk daha başınıza ne işler açar sizin.