kusura bakmayın, linç yemeye hazırım.
6 yaşında deyip, hafife almayın.
bundan 10 sene önce 6-8 yaşlarında çocukların anne köpek ve yavrularını ahıra koyup, ateşe verip yaktıklarını gördüm ben.
üstelik çocuktur anlamaz değil, hayvanların acı çığlıklarını duymalarına rağmen, kahkaha atan çocuklardı onlar.
gene ben, evimin önünde baktığım kedinin, 7 yaşında çocuk tarafından boynuna telle bağlayıp boğmaya çalışırken yakaladım ve görüntülerdeki kadın gibi ben de tartakladım.
kusura bakma sözlük, biz de bir zamanlar çocuktuk.
bir canlıya, zarar vererek büyümedik.
çağımızın çocuğu, çocuk değil.
eline sağlık ablamızın, belli ki savunmasız dilsiz evladına kötülük etmişler.
21.08.2020 · 14. sıra
nedersembos
20.08.2020 03:51