Sık geçen başlıklar

6 uçağın kalkması için gereken 4 milyon dolar 1

ekşi'de gör
ne guzel ulke... ucagi biz tamir edelim.
koprulerin parasini biz odeyelim.
depremde biz yardimci olalim.
yangina biz mudahale edelim.

sonra bi arac satin alirken %90 otv odeyelim, maaslardan %30 gelir vergisi verelim. bizim baskan da somaliye duzenli yardim yapsin.

neyse, bi cekiciyle ucaklari ostim sanayiye cekip ustaya gosterelim. bunlar 4 milyon dolar diyorsa 1 milyon tl e cozulur fikrimce.