ne guzel ulke... ucagi biz tamir edelim.
koprulerin parasini biz odeyelim.
depremde biz yardimci olalim.
yangina biz mudahale edelim.
sonra bi arac satin alirken %90 otv odeyelim, maaslardan %30 gelir vergisi verelim. bizim baskan da somaliye duzenli yardim yapsin.
neyse, bi cekiciyle ucaklari ostim sanayiye cekip ustaya gosterelim. bunlar 4 milyon dolar diyorsa 1 milyon tl e cozulur fikrimce.
06.08.2021 · 23. sıra
thebulk
05.08.2021 14:13 ~ 14:14