Sık geçen başlıklar

6 partinin her biri en az bir bakanlık alacak 1

ekşi'de gör
az evvel ahmet davutoğlu tarafından habertürk'te dile getirildi.
kendi talebi filan değil, alınmış kararmış bu. 30 ocakta açıklanacakmış.
bir de vurgulayarak en az diyor. bir bakanlık ve ek olarak bir cb yardımcılığı alacak her parti diyor adam. biz 20 yıl, 3 siyasal islamcıya bakanlık vermek için mi katlandık siyasal islamcılara?

lan 4 partinin oyu %4 değil, bu adamlara bakanlık vermek ne demek? bu koalisyon filan değil.
bu bildiğin taviz. bir bunak aday olabilmek için oy oranı dahi olmayan şu adamlara taviz üstüne taviz veriyor.
lan akp bile bu tavizleri vermedi mhp'ye.
ülke yanıyor siktiğimin yerinde, enflasyon uçmuş. ülke kırılıyor.
bu atmosferde %4 oya muhtaç kalıyorsanız sizin döndüreceğiniz devranın yörüngesini siksinler.