maç olmuş 6-0. welinton kolları açıp yer yumrukluyor golden sonra. ersin sevinçten kendinden geçmiş. takımda herkes gollerden sonra üst üste. canım abuş’um pozisyonları piç etse de herkes biliyor sebebini, kafasını okşuyor.
sen böyle oluyorsun ya beşiktaş’ım. amına koyayım şampiyonlukların; ben çok mutlu oluyorum.
07.01.2021 · 2. sıra
bana bebegim de
06.01.2021 20:57