anladıkları dilden tivit atılmıştır.
liyakat diyoruz, uymuyorlar.
demokrasi diyoruz, takmam diyorlar.
kanun diyoruz, ne kanunu, dümbelek var diyorlar.
ekonomi diyoruz, dolarla mı maaş alıyorsun diyorlar.
dolar diyoruz, ne dolması daha dolmamış diyorlar.
kendileri halk ile dalga geçerken iyi, halk veya sanatçı isyan ediince tu kaka.
anladıkları dil bu kardeşim. ne yapsın adam? kavukmuş. kavuk dediğiniz şu yukardakilerden daha mı değerli?
özele gelip çemkirmeyin. herkes düşüncesini yazıyor!
08.01.2021 · 48. sıra
lovexile
07.01.2021 01:26