(bkz: abd havalimanı)
(bkz: kolombiya meslek lisesi)
edit: bunu yazma sebebim espri yapmaktan önce "abd havalimanı" ifadesine takılmamdı. ha espri yapmış olsam da hesap verecek değilim zaten, "insanlar öldü!!1!" diye duyar kasmanın manası yok. benim espri yapmam o insanlar veya yakınları için hiçbir şeyi değiştirmeyecek, kaldı ki espri yaptık diye ölümlerine seviniyor da olmuyoruz.
07.01.2017 · 17. sıra
der meister
21:32 ~ 22:26