Sık geçen başlıklar

6 nisan 2021 nevzat aydın'ın tweetleri 1

ekşi'de gör
yemeksepeti'nin ceo'su nevzat aydın, kendisine ve şirketine yapılan eleştirilere sitem dolu bir yanıt vermiş.

adam diyor ki, "fazla mesaiye ücret bile veriyoruz, daha ne istiyorsunuz." patron bey bir de teşekkür edin diye buyurmuş.

işte patron be. mesaiye ücret veren ve bununla övünen patron, ne kadar göğsünü gere gere açıklama yapsa hakkıdır.

bu ülkenin nevzat aydın gibi patronlara ihtiyacı var. abi düşünsenize, adam mesaiye ücret veriyor ya. benim aklım havsalam almadı bu durumu. ne kadar ileri görüşlü insanlar var, hayret verici bir şey.

edit: imla