çarşının 200 mt yarıçapı alanda 5bin kişi yaşıyo neredeyse, izbandan inip vapura bineksen ya da tam tersi için çarşıdan geçmen lazım
çarşıdan perspektifli foto çekip izmirliler eyyorlaması yapan kafaya hayran kalıyorum. ne yapayım abi işe gitmek için? ne yapayım abi evden çıkıp erzak almak için?
işiniz gücünüz izmir kötülemek anasını satayım.
07.04.2020 · 25. sıra
invplaspe
06.04.2020 15:02