Sık geçen başlıklar

6 nisan 2017 fenerbahçe barcelona maçı 1

ekşi'de gör
ilk yarısı 30 - 31 barcelona üstünlüğü ile geçen maç. skordan bağımsız olarak sadece şunu söylemek istiyorum; salonda bir grup ergen "haydi haydi allah aşkına, barcelona piçleri dönsün şaşkına" gibi tezahüratlarla takımı desteklediğini zannediyor. bunlar kimdir? bu salondaki muhteşem atmosferi bu apaçilerle kim doldurdu?

edit: imla
edit2: anlık bir sinirle küfrü abartmışım. uyaran yazara teşekkür ediyorum.