ilk yarısı 30 - 31 barcelona üstünlüğü ile geçen maç. skordan bağımsız olarak sadece şunu söylemek istiyorum; salonda bir grup ergen "haydi haydi allah aşkına, barcelona piçleri dönsün şaşkına" gibi tezahüratlarla takımı desteklediğini zannediyor. bunlar kimdir? bu salondaki muhteşem atmosferi bu apaçilerle kim doldurdu?
edit: imla
edit2: anlık bir sinirle küfrü abartmışım. uyaran yazara teşekkür ediyorum.
07.04.2017 · 37. sıra
postmodernhiyar
06.04.2017 21:37 ~ 21:44