1 vaka varken gs ı : "beşiktaş taraftarı maçı gelip seyredebilir her yeri dezenfekte ettik"
6 vaka varken 2 gün sonra seyircisiz oynama kararı gelince gs : "futbolcunun canı can değil mi? biz oynamak istemiyoruz."
2 ay sonra 140 bin vaka varken gs : " ne olursa olsun oynanmalıdır futbolcunun canı kupadan önemli değildir."
şu duruma bakınca ben utanıyorum arkadaşlar bu kadar kıvırma olamaz olmamalı bir futbol için böyle kahpelikler yapmanın alemi yok.
07.05.2020 · 35. sıra
satoshinakamoto
06.05.2020 00:19