Sık geçen başlıklar

6 mayıs 2020 süper lig'in tescil edilmesi 1

ekşi'de gör
1 vaka varken gs ı : "beşiktaş taraftarı maçı gelip seyredebilir her yeri dezenfekte ettik"

6 vaka varken 2 gün sonra seyircisiz oynama kararı gelince gs : "futbolcunun canı can değil mi? biz oynamak istemiyoruz."

2 ay sonra 140 bin vaka varken gs : " ne olursa olsun oynanmalıdır futbolcunun canı kupadan önemli değildir."

şu duruma bakınca ben utanıyorum arkadaşlar bu kadar kıvırma olamaz olmamalı bir futbol için böyle kahpelikler yapmanın alemi yok.