siz bir de seçimden sonrasını görün.
---
özetle bankalara diyorlar ki, şirketlere ve vatandaşlara daha az kredi verin.
ticari kredi alamayıp borcunu çeviremeyen işletme bir süre sonra iflas eder ve işsizlik artar.
ihtiyaç kredisi çekmek isteyen vatandaşa "altın ve döviz almayın ulan" diyorlar.
taşıt kredisine dokunmamışlar ama onun oranı zaten düşüktü ve konut kredisi gibi alma şartları zordu.
hiçbir şekilde tasarruf yapmayan devlet vatandaşın, esnafın ve şirketlerin tepesine çöküyor yani.
---
yandaş şirketlerin her türlü vergi borcu silindiği ve bankalardan çok rahat, uzun vadeli ve düşük faizli kredi çekebildikleri için hatta borçları geri ödemeseler bile onlara bir şey olmadığı için onlara herhangi bir sorun ve dert yok.
07.03.2024 · 10. sıra
eurasia
06.03.2024 01:48 ~ 03:09