hayvan gibi itiraz edilen pozisyona bak, adam topu bırakıp beşiktaşlıya girmiş. herkes bağırıp çağırıyor. kendileri de beşiktaşlıların hafif temasında bile kendilerini yere fırlatıyorlar. geçen hafta aynı şeyi malatya'da adem, şabek falan yapmıştı. maç sonu utanmadan ağlamışlardı. ben bunların yaptıklarını birine benzetiyorum. geçenlerde titreyerek ağlıyorlardı.
1-0 beşiktaş'ın üstünlüğüyle süren maç.
07.03.2021 · 1. sıra
meengu
06.03.2021 19:49 ~ 20:06