buradan ssport yetkililerine sesleniyorum:
allahınızı severseniz şu yorumcuyu değiştirin.
her maç kendini bir bok zannederek yorumlar yapıyor. futbolla uzaktan yakından alakası yok.
şimdi de kaç dakikadır cavani'yi niye yedek oturtuyor diye ole'yi eleştiriyor.
cavani sakat kadroda yok.
önündeki kağıdı okumaktan aciz adam.
edit: en son spiker dayanamayıp ''cavani yok'' dedi. ama tonlaması ''sus artık mk'' der gibiydi :)
07.11.2021 · 10. sıra
frigus vivo
06.11.2021 16:57 ~ 17:07