Sık geçen başlıklar

6 kasım 2021 man utd man city maçı 1

ekşi'de gör
buradan ssport yetkililerine sesleniyorum:

allahınızı severseniz şu yorumcuyu değiştirin.

her maç kendini bir bok zannederek yorumlar yapıyor. futbolla uzaktan yakından alakası yok.

şimdi de kaç dakikadır cavani'yi niye yedek oturtuyor diye ole'yi eleştiriyor.
cavani sakat kadroda yok.

önündeki kağıdı okumaktan aciz adam.

edit: en son spiker dayanamayıp ''cavani yok'' dedi. ama tonlaması ''sus artık mk'' der gibiydi :)