Sık geçen başlıklar

6 eylül 2022 türkiye belçika maçı 1

ekşi'de gör
fibaya sormak lazım madem 22 saniye iki uzatmaya gitmiş bir maçta oyunun sonucuna etkili değil, hakemleriniz bugün 16 fark varken son 4 saniyede bir faul için ne bokuna 10 dakika tartışıp durdular ?

hadi bizim gürcistan maçını geçtim, ulan turnuva bu, her an her şey olabilir, ikili üçlü hatta dörtlü averajlara kalınabilir. her sayı her saniye bile bu kadar önemliyken dün akşam açıklanan “evet sürede sıkıntı var ama maçın gidişatına etkili değil” kararı dünya üzerinde basketbol hakkında verilmiş en aptal en cahil karar olduğunu, bugünkü hakemler de o son topu bile önemseyerek gösterdiler hepimize.

sayın fiba yönetimine sormak lazım, sen mi haklısın yoksa bugünkü hakemlerin mi haklı ?