Sık geçen başlıklar

6 eylül 2021 okulların açılması 2

ekşi'de gör
ben idareci olsam 1 ay sonra aşının ücretli olacağını söylerim. bak bakalım bir tane aşı olmayan kalıyor mu bu memlekette.

edit: büyük resmi gören aşı karşıtı kardeşlerim ve sayın romalılar, yeşilimde sizin homo erectus beyninizden çıkmış olan fikirlerinizi görmek istemiyorum.