dün şehir hastanesi kafeteryasında oturuyorum, kasiyer, sarı bileklik takan beyefendi lütfen dışarı çıkar mısınız? dedi.
meğer emmi temaslı olduğu için hastaneye gelmiş. pcr testi yaptırmış, kafeteryaya gelmiş oturmuş, çay içiyor amk.
utanmadan bir de, ben covid değilim, çıkmayacağım diyor.
neyse çıkardılar adamı ikna ederek.
çomarizim sayesinde 300 bin olacak rakamlardır.
ulan ben temaslı olsam evden çıkmam, kimseyle telefonda bile konuşmam, pezevenkteki genişliğe bak.
bu olay mütemadiyen 5-6 sefer tekrarlandı.
07.10.2021 · 42. sıra
vagabond shoes
06.10.2021 21:17