2 doz biontech yaptırdım. 8 ve 9 yaşındaki çocuklarıma bu aşıyı yaptırmam. ulan çocuklara ve gebelere önüne gelen ağrı kesiciyi veremiyorsun. bu nasıl bir hayvanlık?
vay anasını sözlüğün uruk-hai'leri mesaj kutuma doluştu. hamileler ölüyor diyen mal mı ararsın? yoksa zaten kızamık, çiçek vs bir sürü aşı yaptırıyorsun diyen bonobo maymunu mu? ulan oğlum dünya bu aşılara acil durum için izin verdi. pandemi olmasa kullanılmayacaktı. herkes de doktormuş gibi konuşuyor. hakikaten doktor olan arkadaşın mesajını paylaşayım;
"allah bağışlasın hocam. çocuklara önüne gelen aşı da yaptırılmıyor zaten, müsterih olun. pediatrik deneyler ayrı, bu sayede her ağrı kesiciyi vermiyoruz da güvenilir olanı verebiliyoruz. eğer çocuklarınıza çıkarsa "haydi yetişkinlerinkini vuruyoruz" diye çıkmaz, güvenilirliği kanıtlanınca çıkar. şu anda güvenilirliği kanıtlanmadığı için 40 kilo altı çocuklara isteseniz de vuramazsınız o yüzden."
neden itiraz ettiğimize de şöyle bir örnek verelim. tık tık
18.09.2021 · 5. sıra
muratalar
17.09.2021 01:26 ~ 14:26