tutmayacak kampanya. bizim beyaz yaka tüketmeden duramaz. illa instagrama resim atması lazım. ben beyaz yakadan ümidi keseli çok oldu.
adam burda hükümete ana avrat küfrediyor. başka bir entryde yok mado'da soyle kazıklandım.
tam akp düşmanı ama pınar proteinli süt içmeden uyuyamıyorum gibi salak salak entryler.
20.07.2019 · 31. sıra
hania
19.07.2019 14:26