fakirleri ilgiledirmeyen durumdur.
şimdi "onlar hep 50 liralık" klişe esprisini yapmıcam. adam fakirliğin en alt seviyesinde, hani bi tık altı yok. zaten kirasını, faturalarını vs ödeyemiyordu. evine zaten et alamıyordu. onun için değişen birşey yok. o havalimanı ile övünsün, sahip olamadığı arabanın gideceği yolları ile övünsün ya da tuvalet manzaralı evinden göremeyeceği köprü ile övünsün.
bu orta/ortaya yakın vatandaşı ilgilendiren bir durum. adam hayatından sürekli taviz veriyor.
uzun uzadıya yazmak istemiyorum ama bizi bu hale fakir bilinçsizliği getirdi
edit:başlık sahibi tüymüş.
güzel bir karikatür ile taçlandıralım görsel
07.08.2020 · 2. sıra
redturtle
06.08.2020 10:30 ~ 15:05