eksik yazılmış twittir.
türkiye'nin ilk ve tek 5 yıldızlı kulübü yazmayı unutmuşlar.
allah belanızı versin. şu günde hiç utanmıyorsunuz.
bittik lan ülke bitti hepimiz yerle bir olduk. tamam şampiyon ama en büyük sensin.
allah bi daha belanızı versin.
07.02.2023 · 12. sıra
ilzmel
06.02.2023 13:42