Sık geçen başlıklar

50 yaş üstü öğretmenlere zorunlu emeklilik 1

ekşi'de gör
yapılmışı vardı diyeceğim öneri.
bu ülkede 90larda erkek öğretmenler 25 yıl, kadın öğretmenler 20 yıl hizmet sonunda emekli oluyorlardı.
sonra bilin bakalım noldu?