600 vekil ne işe yarar ki 100 tane yetmez mi?
il ve ilçe meclis üyeleri de çok çok fazla.
bu kadar çok parti ve hazine yardımı da fazla.
devlet küçülmeden vatandaşlara huzur yok.
rte bir de bakan yardımcısı atadı.
bir sürü bilmem ne başkanlığı var. asıl dezenformasyonu biz yaparız pardon dezenformasyon ile mücadele başkanlığı bile var.
diyanet işleri başkanlığı aşırı bütçesi var. parayı sapa sola savurmak için ellerinden geleni yapıyorlar.
pirom vaadi de işsizlik bitirmek için muhtar yardımcı atamaktı.
kısaca siyasetçiler etrafında iş dağıtım yapmak için saçma sapan şeyler uyduruyorlar.
sonra mehmet şimşek de tasarruf diye diye helak oluyor.
26.02.2024 · 17. sıra
muhalif13
25.02.2024 00:03