Sık geçen başlıklar

5.sınıf öğrencilerinin 20.30'da okuldan çıkması 1

ekşi'de gör
bir öğretmen olarak söylüyorum, kesinlikle günlük 8 saat ders çok fazla. 40 dk ders uzun. ideali 30 dk ders, 10 dk tenefüs. ancak her şeyde olduğu gibi, bu tür kararlarda da işi yapan bizlere danışılmadan, masalarda oturan büyüklerimiz karar veriyor. bem 2005 yılında liseden mezun oldum, 6 saat dersimiz vardı. ne kaybım oldu? öğretmen oldum. şimdi hem liseler 4 yıl, hem de haftada 40 saat.