başlık resmen ego savaşına dönmüş. tamam anladık hepiniz x5 ve q7 ile geziyorsunuz. ama dışarıda hayat var ve insanlar cidden bu bütçelere araba bakıyor. arkadaşlar sektörün az çok içinizde bulunan bir kardeşiniz olarak eğer şehirde kullanacaksanız tofaş ( şahin,doğan ) önerimdir. eğer kırsal kesimdeyseniz sprint ya da orta kasa broadway işinizi görür. bu paralara aldığınız her araba sizi yolda bırakmaz. motoru,kasası düzgün 6-7 liraya bir sürü araç vardır piyasada. çevrenizde bu tip araçlardan anlayan birine danışın yoksa yeşillendirin yardımcı olayım. unutma senin şahin'in herkesin mercedesinden iyi. bu başlıkta yazanların çoğunun arabası yok zaten.
not : w124 spor
19.03.2019 · 35. sıra
hayata fransiz hayatta turk
18.03.2019 02:08