batı'da böyle 300 tane varsa bizde 3 milyon var geçiniz buradan ekmek çıkmaz "batı şöyle böyle" orgazmına gerek yok, yemez.
adamın müslüman olmasına değinmedim farkında mısınız?
şuna da ayrıca hastayım "bu işin batısı doğusu yok" nasıl yok amk? 15 iq musunuz nesiniz? tecavüz kültürünün olduğu, tecavüzün doğal kabul edildiği ülkeyle, (atıyorum) danimarka'yı aynı şekilde mi değerlendireceğiz?
siz salaksınız şimdi anlamazsınız açayım:
suçun kendiliği açısından elbette fark etmez, tecavüz danimarka'da da tecavüzdür, hafifletici bi tarafı yoktur, afganistan'da da tecavüzdür. şimdi soru şu: münferit şekilde tecavüze rastlanan ülke ile afganistan bir midir? yani bu ülkeleri aynı kefede mi değerlendireceğiz? kültürel örüntüleri, sosyocartcurtsal durumları vs aynı mıdır?
(başlığı açan batılı diyerek güzel orta açmış) *
13.08.2023 · 50. sıra
taxidi sta kythira
12.08.2023 13:02 ~ 13:27