özet,
suser çok açmış. burger king'ten xxl sipariş etmiş. yanlış hamburger gelmiş. yenisini göndereceğiz demişler. ama getirmemişler. üstelik getiriyoruz demelerine rağmen dükkanı kapatıp gitmişler.
rezalet derecesi 7/10
05.07.2016 · 8. sıra