ahahah dediğim olay.
(bkz: esad the islamcı slayer)
şaka maka esad büyük adammış. ülkesindeki radikal grupları, cihatçıları, eğitimsiz insanlık düşmanlarını, katmadeğer yaratmayan kişileri falan hep türkiyeye itekledi, problemli toprakları temizledi ve en sonunda isid-elnusra-öso gibi gruplara hamilik yapan islamcı rte ye de tükürdüklerini yalattı.
şimdi şamda süslemeli yılbaşı partileri yapılıyor vs vs.
o değil de hani esad la konusulsun, sorunlar meshepçi bakış açısından ayrı değerlendirilsin diyenlere hain, esad ajanı, baascı vs diyordu islami tayfa ? ne oldu o iş ?
emevi camisi :) ?
06.01.2023 · 23. sıra
neyemeyilli
05.01.2023 15:04 ~ 16:32