Sık geçen başlıklar

5 nisan 2023 galatasaray başakşehir maçı 2

ekşi'de gör
fb taraftarlarının hali gerçekten acınası. ciddiyim bakın. üzülüyorum hallerine.

adamların 10 yıldır tek bir başarısı olmadığı halde her yıl ağızlarına dolayacak bir şeyler bulup bunları haftalarca aylarca tekrar ediyorlar. ellerinde koz yok ve hep aynı şeyi tekrarlıyorlar fark ettiyseniz. işin kötüsü adamlar kendilerini rahatlatabiliyor dkfjhdaf

cidden enteresan. diyosun ki dubois'in ayağı kırılacaktı kırmızı verilmedi. çirkin karı bunu itiraf da etti.
cevap: ofsaytımsı

mertense yapılan?
cevap: ofsaytımsı

bugünkü maçta gerçekleşen olayları söylüyosun. açık ve net mesela adam topu koluyla önüne alıyor. net yani... (diğerlerini geçtim bak kem küm ederler diye)
cevap: ofsaytımsı

olum 10 senedir kupa alamadınız.
cevap: ofsaytımsı

lan bjk 4 attı biz 3 attık
cevap: ofsaytımsı

lan dilimde tüy bitti
cevap: ofsaytımsı

6-0 yendik
fetö
ofsaytımsı
kedicik

şu 4 kelime can yeleği olmuş adamlara. boğulacak gibi hissettiklerinde bunları klavyeden yazıp kendilerini rahatlatıyorlar. düşününce komik ve aşırı acınası geliyor...

bunlar kendilerini böyle rahatlattığı sürece başarı elde edemeyecekler malesef. içten içe kendilerinin haksız olduğunu biliyorlar. başarısızlıkları adamları tahammülsüzleştirmiş resmen. gözleri hiçbir şey görmüyor. aralarında aklı başında adamlar da var tabii, onlara selam olsn...
bu iş tehlikeli yerlere gider benden söylemesi. türk futbol tarihinde bilerek ve açık açık bir takım aleyhine nasıl şike yapılır izliyoruz. orospunun çocuklarının utanma arlanması da yok. o mhk binasını bu maçtan sonra lalenin ortasına sokmayan yönetimde siktirsin gitsin.