fb taraftarlarının hali gerçekten acınası. ciddiyim bakın. üzülüyorum hallerine.
adamların 10 yıldır tek bir başarısı olmadığı halde her yıl ağızlarına dolayacak bir şeyler bulup bunları haftalarca aylarca tekrar ediyorlar. ellerinde koz yok ve hep aynı şeyi tekrarlıyorlar fark ettiyseniz. işin kötüsü adamlar kendilerini rahatlatabiliyor dkfjhdaf
cidden enteresan. diyosun ki dubois'in ayağı kırılacaktı kırmızı verilmedi. çirkin karı bunu itiraf da etti.
cevap: ofsaytımsı
mertense yapılan?
cevap: ofsaytımsı
bugünkü maçta gerçekleşen olayları söylüyosun. açık ve net mesela adam topu koluyla önüne alıyor. net yani... (diğerlerini geçtim bak kem küm ederler diye)
cevap: ofsaytımsı
olum 10 senedir kupa alamadınız.
cevap: ofsaytımsı
lan bjk 4 attı biz 3 attık
cevap: ofsaytımsı
lan dilimde tüy bitti
cevap: ofsaytımsı
6-0 yendik
fetö
ofsaytımsı
kedicik
şu 4 kelime can yeleği olmuş adamlara. boğulacak gibi hissettiklerinde bunları klavyeden yazıp kendilerini rahatlatıyorlar. düşününce komik ve aşırı acınası geliyor...
bunlar kendilerini böyle rahatlattığı sürece başarı elde edemeyecekler malesef. içten içe kendilerinin haksız olduğunu biliyorlar. başarısızlıkları adamları tahammülsüzleştirmiş resmen. gözleri hiçbir şey görmüyor. aralarında aklı başında adamlar da var tabii, onlara selam olsn...
07.04.2023 · 12. sıra
segpinus
06.04.2023 01:52