nurtepe’de, 5.levent denilen yerin karşısında bulunan ibb'nin iştiraki akom ve iski binasından kamyonlara gün boyunca yüklenen evraklar kameralara takılıyor. alçaklar.
https://twitter.com/…tatus/1114208815421980672?s=19
edit: hala buna ciddi ciddi kılıf uydurmaya çalışan, evrak olduğunu o kadar uzaktan nasıl anladın diyenin ölmüşlerini sikeyim.
06.04.2019 · 24. sıra
insanokuzolmasin
05.04.2019 20:17 ~ 21:04