malum derbi akşamı; fenerbahçe %100 hükmen mağlup olur, en az 5-6 maç da saha kapatma alır diye yayın yapan a spor, ertesi gün sabah 7'den itibaren "türk futboluna operasyon!" diye 180 derece dönmüştü malum..
1 hafta boyunca da fenerbahçe'nin ne kadar suçsuz olduğunu anlatıp durdular tam bir havuz medyasına yaraşan şekilde.. gel gör ki iş döndü dolaştı, bunların kol gibi para ödeyip yayın hakkını aldığı türkiye kupasının gelecek sezonundan da beşiktaş'ın men edilmesine geldi..
şimdi ne kadar yorumcusu varsa; "böyle şey olmaz!!!" "bu herkese zarar verir!!!" "beşiktaş mutlaka gelecek sene kupada olmalı!!!" "o talimatlar değişmeli!!111!!" vs şeklinde feryat ediyor..
(bkz: svihs)
06.05.2018 · 18. sıra
valandilancalimon
05.05.2018 12:32 ~ 12:35