asıl başlık "başkentte 5 ayda 3 bomba patlamasına rağmen isyan etmemek" olacaktı.
ülkenin kalbinde dalga geçer gibi 3 defa bomba patlıyor, yüzlerce sivil hayatını kaybediyor ve halkta hala kitlesel bir tepki yok.
uyuşturulmuş veya çıldırmış olmalıyız.
daha da tehlikelisi; alışmış olmak sanırım.
15.03.2016 · 28. sıra
tellmeifyouwantit
07:20