(bkz: 5 aralık 2019 trabzonspor paylaşımı)
değişik kafalar. ben zaten başlığı açmışım adam gelip benim altıma sonradan açtığı başlığı yazmış. ulan başlık benim olsa noooluuur senin olsa nooluur? ilgi açı falan değilim ama saçma değil mi sizce de? komik. tam trabzonli kafası. trabzonspor da bu kafadan kaybediyor ya. keşke şu şehirdan taşınsa şu takım kafaya bak.
06.12.2019 · 37. sıra
edwardimtirak
05.12.2019 00:13 ~ 00:15