17 agustos depremini izmit'te yasamis biri olarak bu anlarda soyle abuk subuk konusan herkesi cok ciddi dovmek istiyorum. cok ciddi ama bak. benim mahallem yok oldu lan 17 ağustos'ta siz sik sik hurafe uydurun diye mi öldük? biz sizin ağzınıza sakız mıyız? gün tabağınızdaki kısır mıyız?
yapini saglam yapacaksin. bu kadar. bunun disindaki her soz her salak salak dusunce canlara mal oluyor. yapilar saglam olacak bu kadar. son. bitti. nokta.
edit: zaten bağıra bağıra geliyormuş. bir kahin değil bir bilim adamımız 3 gün önce yazmış. 3 gün önce. akıl ve bilimle kalacağız ki bu acılar bir daha yaşanmasın. rica ediyorum. lütfen.
prof. dr. naci görür'ün tweet'i
07.02.2023 · 28. sıra
mother of leia
06.02.2023 05:14 ~ 06:42