Sık geçen başlıklar

5 şubat 2023 amerikan savaş gemisi ve gölcük 2

ekşi'de gör
17 agustos depremini izmit'te yasamis biri olarak bu anlarda soyle abuk subuk konusan herkesi cok ciddi dovmek istiyorum. cok ciddi ama bak. benim mahallem yok oldu lan 17 ağustos'ta siz sik sik hurafe uydurun diye mi öldük? biz sizin ağzınıza sakız mıyız? gün tabağınızdaki kısır mıyız?

yapini saglam yapacaksin. bu kadar. bunun disindaki her soz her salak salak dusunce canlara mal oluyor. yapilar saglam olacak bu kadar. son. bitti. nokta.

edit: zaten bağıra bağıra geliyormuş. bir kahin değil bir bilim adamımız 3 gün önce yazmış. 3 gün önce. akıl ve bilimle kalacağız ki bu acılar bir daha yaşanmasın. rica ediyorum. lütfen.

prof. dr. naci görür'ün tweet'i
tabi ki şeytan abd’nin gölcük’te bulunan deprem yapıcı’nın aküsünü şarj etmek için yolladığı gemi nedeniyle oluşan ilişkidir. şimdi bu gemi deprem yapıcıyı şarj edip deprem yaptıracak. abd tanklarına terlikle vuran tipler gibisiniz…