Sık geçen başlıklar

45 günde 26 öğretmenin hayatını kaybetmesi 1

ekşi'de gör
bunları okulların açılma kararı alındığında söyledik. buradaki travmalı pç kuruları da evde yatmayacaksınız herkes çalışıyor siz yatıyorsunuz vb. şeklinde içindeki pisliği kustular. 'yani ölün lan bana ne' yazdılar üstü kapalı. çocukla aynı mekanı kullanmayan bilmez, her türlü mikrobu kaparsınız. yani bunların olacağı kesindi. sırf kendi hayatı boktan diye başkasının da aynı zorlukları çekmesi gerektiğini düşünen bencil ve ezik pislikler halay çekebilir artık. kına da yaksınlar.

tavuk gibi boğazlanan öğretmen tayfası da biraz sendikacılık nedir, hak arama nedir okusun öğrensin. öküz gibi gidip sarı sendikaya üye olan yüz binler var. normal mi bu?

göz göre göre bu kararları uygulayanlara da ne denmeli şimdi? denmesi gerekeni desek iki yıl hapis cezası var.

ekleme: atılan hakaret ve küfür mesajları da kanıtlıyor ki bir sürü düz beyinli vatandaş var aramızda ve oksijen ve besin tüketmekteler maalesef. neden sonuç ilişkisi kurmaktan aciz, argümantasyondan bihaber ve ad hominemci aptal insan dolu. ilkokul seviyesinde gelişmiş bir zekaya sahip ama sağa sola mesaj atmayı öğrenmiş geri zekalılar. ben okula gitmiyorum zaten şeref yoksunları. kendi halinize ağlayın bana ağlama yazan mental retardlar. ben iyiyim insanlar ölmüş. ölüm bu sığırlar, ölüm...