Sık geçen başlıklar

44 yaşında olmak 2

ekşi'de gör
44 yaşındayım ve beni gören herkes eyt'li sanıyor.

evet şoka giren olabilir ancak gerçekten kimse beni 30-35 sanmıyor. zaten neden sansınlar o da ayrı konu, çünkü 63 gösteriyorum. lakin şu yaşlılık kapasitemle emekli değilim ya, işte bu beni çok üzüyor.

ara sıra sebebini anlamasam da benden hayat tecrübesi kabilinden öğüt isteyen gençler oluyor, ben de demek istiyorum, “her yaşın güzelliği ayrı, kendinize iyi bakarsanız 40'lar cennet” falan; ama yok yani bu güzellemeyi yapacak en son insan benim.

sonuç olarak “ kuzum bak metabolizman hızlıyken ye, mesanen seni zorlamadığı için uyuyabildiğin kadar uyu, bir de sağlık taramalarını aksatma” üçlemesinden öteye geçemiyorum.