hesabını sandıkta sormuyorsanız beter olun.
mesala ben seçimde "şahsım"'ın karşısına iblis bile çıksa oyumu iblise verceğim.
çünkü iblis bile ülkeyi böylesine talan edip çökertmeye, vatandaşını fakirleştirip perişan etmeye utanır, sıkılır, "yok yahu, bu kadar da olmaz, ayıptır" der.
26.10.2020 · 24. sıra
asansorle inisli cikisli bir iliskim var
25.10.2020 15:11