2017-2018 eğitim-öğretim yılında 408 bin kişi üniversiteyi bırakmış.
ülkede universite okumak (tıp ve bazı üni ler hariç) enayilik olduğu için insanların yavaş yavaş uyandığını gösteren istatistik. sanırım bu eğilim gittikçe artarak devam edecektir.
bu devirde sanayide, kuaförde, kasapta, pazarda, pimapen'de sıhhi tesisatta çırak olup 5-6 yıl sonra para basmak varken üniversite okumak aptallıktır.
edit: kaynak: https://www.google.com/…6394210&cshid=1552388074098
13.03.2019 · 17. sıra
deli bokun biri
12.03.2019 13:52 ~ 13:55