sıradan erkektir.
bilinçli insandır çünkü. herkesin üreme gibi bir kaygısı olması gerekmez çünkü. vasat zekalarıyla yaptıkları vasat çocukların peşinden benim çocuğum çok zeki diye koşan tipitipler gelmiş burada yargı dağıtıyor. bir kere bu ülkede kişisel sınır diye bir kavram yok. evlenince mahremiyet yok. evlenince bir de ailelerin çekişmesini yaşıyorsun. ekonomik kriz zaten hayatımızı sikmiş bir de ne istediğini bilmeyen aptallarla yarı yolda kalıp nafaka bokuyla mı uğraşsın erkekler? hayatını anlamlı kılan mutlu çiftler zaten bir elin parmağını geçmez. geri kalanları kendi hayatlarını dinamitlediği gibi sizin de hayatınızın içinden geçerler. şunu artık öğrenin tek yaşamayı ancak kendi değerinin farkında olanlar başarabilir. kendi kazancını ve en önemlisi zamanını kendine ayırabilir. o pamuklara sardığınız çocuklarınız da ilerde mülteci piçlerinin zorbalığı ile uğraşırken siz de saç, baş yolmaya devam edersiniz, hayatta başarılar şimdiden…
26.03.2024 · 35. sıra
yanciya bir oralet
25.03.2024 00:16