niğde-adana otobanı’nda bulunan rezil kepaze bir işletme
40 liraya bisküvi satmak nedir utanmazlar.
(bkz: başmakçı demireller dinlenme tesisi)
40 lira yazdıkları yazdıkları bisküvinin normal fiyatı 5.45 lira
ticaret bakanı müfettişlerin nerde biz mi takip edecez, biz mi bu firmaları ifşa edecez.
senin işin ne ey ticaret bakanı?
müfettişlerin nerde?
müfettişlerini göndersene normal vatandaş gibi gezsin bunun gibi kansız firmaları bulup ceza kessin, çok mu zor?
google hesapları yorum bırakın arkadaşlar.
başlığa yorum atalım lütfen birileri uyuyor biz gerekeni yapalım ki bu işe kalkışacak kansızlara emsal olsun bu başlık arkadaşlar.
haberide yapılmış
aynı tesisten başka bir rezillik
şeytan ayrıntıda gizlidir, etiketin birini üstüne yeni etiketi koyarken eskisini unutmuşlar. hani fiyatlar eskiden beri öyleydi.
yogk öyle yağma daha bunlardan çok varmış onlarıda ekleyecem;
(bkz: pelit taşpınar tesisleri)
pozantı ipekyolu tesisleri
(bkz: pozantı ipekyolu tesisleri)
mıstık usta dinlenme tesisleri
(bkz: adana mıstık usta tesisleri)
cezayı yemişler
niğde valiliği cezayı kesmiş, yetmez daha o ruhsatında iptal olacak deprem fırsatçısı
rica ediyorum yukarıda ki niğde vali’liğinin paylaşımın altına “yetmez ruhsatlarını iptal edin yazın.”
13.02.2023 · 24. sıra
nivanja
12.02.2023 11:30 ~ 19:32