Sık geçen başlıklar

4.99 lirayı kredi kartıyla ödeyen insan 1

ekşi'de gör
neyin tatavasında olunduğunu anlamadığım olay. kredi kartı bir ödeme aracıdır ve bildiğim kadarıyla kredi kartlarında yapılacak ödeme için belirli bir alt limit yok. bu konuda yazılı olmayan bir kural mı var? bir çeşit tabu veya görgü kuralı mı bu? böyle kurallar icat edenlere kıl oluyorum şahsen. 1 lirayı bile öderim hele de temassızın pratikliği varken...