Sık geçen başlıklar

4 temmuz 2020 itibarıyla yazarların borç durumu 1

ekşi'de gör
2014 yılında evlendim. eşyalardı, evin komple tadilatıydı derken "0" borcu olan ben, arabayı satıp kredi çektim. o bitiyor derken, araba için kredi, baktık araba arızalardan elimizde patlayacak satıp bir kısmıyla krediyi kapatıp, bir kısmıyla zaruri ihtiyaçları karşıladık.

bitti mi? bitmedi. bebeğimiz olmuyor derken 1. tüp bebek denemesi kredi, 2. tüp bebek denemesi kredi, 3. tüp bebek denemesi kredi derken, bebeğimize kavuştuk ama doğumsal kalp hastası. bu sefer ona çare aradık. profesörler, doktorlar, tetkikler ve sonunda bir bebeği açık kalp ameliyatı yapacak en iyi doktoru bulduk. özel hastane, doktorun sgk anlaşması yok, özel sağlık sigortası anlaşması yok. 3 tüp bebek denemesi kadar olan parayı, tek seferde kredi. anlayacağınız önümüzde daha çok yıllarım ipotek altında ve sırtımdaki kamçı giderek ağırlaşmakta. tek istediğim, allah can sağlığı versin. bu borç yükü de bitecek elbet.

maaş mı? asgarinin bi tık üstü. hanım da çalışmıyor olsaydı, şuan ne altımdaki don kalırdı ne de yaşadığımız ev.