Sık geçen başlıklar

4 nisan 2024 başakşehir beşiktaş maçı 1

ekşi'de gör
seneye santos ile devam edeceksek söylesinler digitürk'ü iptal ettirelim. hiç heveslenmeye gerek yok. elinde 30 tane pırlanta gibi genç var, hala seneye olmayacak adamlarla oynuyor.

kimse sabır mabır demesin, şu taktik ve kadro anlayışı ile 100 maç yapsak da bir halt olmaz. ben başkan olsam 3 maç önce göndermiştim hocayı. görünen köy kılavuz istemiyor. beşiktaş kadrosu kötü olabilir. ama bu kadar uyuz oynayacak kadar kötü değil.

aboubakar, muleka oynarsa mustafa hayli hayli oynar.
emrecan bahtiyar'dan katbekat iyi oynar, oynadı da.
demir ege gedson'dan daha faydalı olur.

biz de en azından altyapımızı izler mutlu oluruz.

izlediğimiz şey tam bir rezillik.