acaba karakola hangi suçtan çağırdılar diye merak ediyorum... var mı bunu açıklayacak savcı, avukat, hakim, her ne haltsa...
bu düpedüz, esnafın "kanunsuz emir" niteliğinde gözaltına alınmasıdır. çünkü yazılı bir şey yok!
"memur bey beni neden gözaltına aldınız" diye sorsa adam, yandaş-muhalif, demokrat-komünist, dincisi-ateisti, bir tane insan evladı yok "sebebi aha şu" diyebilecek!
alkol yasağı dedikleri nane laiklik ilkesine aykırı... hadi onun ırzına geçtik 20 senedir, eee anayasa'ya da aykırı! onu da mı boşverelim? ulan kendi yayınladığınız genelgeye bile aykırı amına koyayım!!
05.05.2021 · 49. sıra
deadgodinme
04.05.2021 11:58 ~ 12:27