8 gb ram takılı bilgisayara 76 bin lira istedikleri zamdır. böyle bir keriz silkeleme yok. müşterilerini geri zekalı yerine koyuyorlar resmen. 10 bin liralık dandik android telefonlar bile 8 gb ram ile geliyor artık.
edit: aynı değil diye mesajlar geliyor. biliyoruz herhalde aynı olmadığını amk. 76 bin liralık bilgisayara 8 gb ram koyuyorsan bu ayıptır, ahmaklıktır. bundan bahsediyorum. gelip bir de savunuyorsunuz ya celeron işlemci, 1 gb ram olsa bile gidip 100 bin lira verip alacaksınız herhalde. korkunç derecede donanım cimrisi bir firma apple.
05.03.2024 · 20. sıra
kayatuzu
04.03.2024 16:53 ~ 17:54