ms: hakeme ve sayın ersun yanal'a rağmen bu maçtan puan alabilen antayasporlu oyuncuları tebrik ediyorum.
ms1: sağlık camiasından arkadaşlar haber ediversinler karakter yetmezliğinin tedavisi ne?
4. entry'deki laci trol (bkz: redturtle)
geçen hafta trabzon bu hafta antalya... bir de sivas açıklama yapıyor "tedirginiz..." diye.* anladık lan niyetinizi de bu kadar aptal yerine koymayın bari.
edit: ahahah aşağılarda bazı fenerbahçeli arkadaşlar dünkü maçı kastederek "biz ağlamayız, penaltıysa penaltıdır..." gibi bir şeyler yazmışlar. basmıyor mu arkadaşım? hata senin leyhine yapılıyor niye ağlayasın? ayrıca "adalet aramak" ne zamandar beri "ağlamak" oldu?
edit2: bak bi tanesi de "hakemler de hata yapabilir." yazmış. olum onu siz attınız ortaya? toplu mantık dersi mi verelim online?***
05.03.2021 · 10. sıra
we gotta fly to stay alive
04.03.2021 19:36 ~ 21:29