efes gerçekten bambaşka bir seviyede. bu sene euroleague'i kazanamazlarsa büyük sürpriz olur. ki geçen sene pandemi hikayesi olmasa büyük ihtimal şampiyondu.
obradavic geldiğinden beri takip ediyorum euroleague'i, bu kadar karşısındakini çaresiz bırakan, bu kadar temiz oynayıp bu kadar bel kıran , bu kadar dominant bir takım görmedim. 2 hafta önce barcelona'yi deplasmanda ezdikleri maç, geçen hafta bizi 30'a yatırdıkları maç, şimdi de bu akşamki show. gerçekten helal olsun. 3 senedir beraber oynayan oyunculardan kurulu, tabanca gibi takım oldular. bu takımı yaratan ergin ataman'a da helal olsun. gerçekten tebrigi ve saygıyı hak ediyorlar.
05.03.2021 · 26. sıra
fazzoletti
04.03.2021 21:05