deplasmandaki pana, real, oly maçları, içerdeki barca maçı... ahh ahhh... çok farklı yerlerde olabilirdik şu anda. kötü oynadığımız tek maç alba maçıydı. hakem trioları ve takımın özgüven eksikliği son topta giden 4 maça maloldu. djordevic beklediğimden daha iyi bir takım yaratmış görünüyor. bu sezondan pek de umutlu değildim açıkçası. umutluyum. hadi bakalım.
cska deplasmanı klasiği zaten bu maç. takıma birşeyler oluyor bu salonda. rus taraftar da bıkmıştır bizden. "geldi yine amkoduklarım" diyorlardır kesin. hahahaha...
05.11.2021 · 42. sıra
fenerlijackal
04.11.2021 21:56